maknet-logo
یک راه‌حل مدیریت انعطاف پذیر و قدرتمند ITSM می‌تواند به سازمان ها کمک کند تا از دپارتمان های مختلف و واحدهای تجاری خود برای رسیدن به هدف ارزش آفرینی حمایت کنند. راه حل مدیریت فناوری اطلاعات مک نت می‌تواند جامع ترین اطلاعات را در خصوص وضعیت منابع، میزان گستردگی و توانمندی اجرایی بستر فناوری اطلاعات در اختیار مدیران قرار داده و آنان را از نیازمندی‌ها و میزان رضایت سرویس‌گیرندگان آگاه سازد.
Change Managment

مدیریت تغییرات

ایجاد پویایی برای ارایه سرویس در فضای کسب و کار فناوری اطلاعات، از این مقوله یک موجود زنده می سازد که در جهت تامین و حفظ کیفیت سرویس، از قواعد حاکم بر «تغییر» مستثنا نبوده و بنا به علل مختلف و در زمان های خاصی، ناگزیر از تن دادن به شرایط جدید است.

SLA

مدیریت سطح خدمات

در این محصول همه آنچه برای مدیریت SLA به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهیم تا به بهترین نحو به تفاهم نامه سطح خدمات خود عمل کنید.

Document Management

مدیریت اسناد

Contract Management

مدیریت قراردادها

قراردادهای خرید و پشتیبانی سازمان خود را در سامانه ثبت کنید و قبل از سررسید قرارداد از آن آگاه گردید.

Task Management

مدیریت وظایف

با این امکان شما می توانید وظایف خود را زمان بندی کرده و در زمان مشخص شده از آن اطلاع پیدا کنید.

Survey

نظرسنجی

نظر سنجی پس از اتمام درخواست ها برای بهبود سطح کیفیت و افزایش رضایت مندی

Asset Managment

مدیریت اموال

در این بخش فهرست اموال واحدهای فناوری اطلاعات که در سازمانهای بزرگ تهیه آن همیشه وقت گیر و پر خطا می باشد به سادگی ایجاد و مدیریت می شود.

Asset Location

مدیریت مکانی دارایی ها

مشاهده تمامی اموال همراه با موقعیت فیزیکی آنها در سازمان شما.

Dashboard

داشبورد مدیریتی

کنترل پنل قدرتمند جهت نمایش وضعیت همه درخواست ها و اموال

Help Desk

مدیریت مشکلات و رخداد ها

مدیریت مشکلات و رخداد ها یکی از حساس ترین بخشهای مدیریت سرویسهای IT می باشد. یک رخداد می تواند اعلام خرابی , از کار افتادن یک سرویس, درخواست راهنمایی یا مواردی از این قبیل باشد که در سطح کاربر یا مشتری اتفاق می افتد.

Knowledge Base

مدیریت دانش

مدیریت دانشنامه امکان سازماندهی راه حلهایی که سازمان برای آنها زمان و هزینه صرف کرده است را فراهم می کند. رویدادها و مشکلات با راه حل ارتباط پیدا می کنند و بدین وسیله دانشی برای سازمان تولید می گردد که در اینده مورد بهره برداری کارشناسان بعدی قرار خواهد گرفت.

Dynamic Report Maker

گزارش ساز پویا

گزارش ساز پویا و قدرتمند برای گزارش گیری از تمامی اموال و درخواست ها با قابلیت شخصی سازی

مبتنی بر سیستم عامل متن باز

مک نت به دلیل استفاده از سیستم عامل متن باز مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در هزینه و زمان را به همراه دارد. با استفاده از مک نت مراحل پیاده سازی ساختار ITIL در سازمان شما بسیار سریع و ساده خواهد بود.

امنیت اطلاعات

مک نت بالاترین سطح امنیتی را برای دریافت اطلاعات شبکه شما فراهم می کند. تمامی اطلاعات در مک نت به صورت رمزنگاری شده و با استفاده از الگوریتم های به روز رمزنگاری رد و بدل می شود.

بومی و دانش بنیان

مک نت در تولید محصول خود از توان متخصصین جوان و نخبه و تجربه مدیران شبکه و نرم افزار بهره برده است. تمامی بخش های محصول به صورت بومی و بدون استفاده از نرم افزار های خارجی تولید شده است.

مبتنی بر استاندارد ITIL

مک نت کلیه امکاناتی را که در استاندارد ITIL مورد استفاده است در اختیار شما قرار می دهد. مدیریت مشکلات، مدیریت خطاها و تغییرات به خوبی در مک نت پشتیبانی می شود.

a

مدیریت مشکلات و رخداد ها

  • دارای پورتال کاربران
  • شناسایی و تشخیص کاربران براساس شناسه و رمز عبور تعریف شده در Active Directory
  • امکان ثبت مشکلات و پیگیری آن
  • امکان ارجاع مشکلات به اشخاص
  • امکان دسته بندی و اولویت بندی مشکلات
  • ثبت و کنترل log تمامی تراکنش های کاربران
  • تعیین رویدادهای نمونه (Template)
  • ارتیاط رویدادها با داراییها
  • ارتباط رویدادها با قرداد ها
  • تعیین میزان رضایت مشتری از رویداد

مدیریت اموال

  • مانیتور کردن اموال با استفاده از agent
  • مشخص کردن وضعیت تملک اموال
  • مشخص کردم موقعیت فیزیکی اموال
  • پشتیبانی از LDAP و XML برای ورود اموال و اشخاص
  • پشتیبانی از تمامی اموال با قابلیت افزودن نوع جدید اموال
  • نمایش نرم افزار های موجود بر روی اموال دارای agent
  • امکان مدیریت لایسنس ها
  • تاریخچه اموال
  • مدیریت قرادادهای اموال
a
a

مدیریت قراردادها

  • ثبت قرارداد ها و روابط آن با اموال
  • اعلان زمان پایان قرارداد
  • ثبت قراردادهای تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  • حفظ تاریخچه و سوابق قراردادهای تجهیزات
  • تعیین افراد ذی‌نفع قرارداد (کارفرما و پیمانکار)
  • ایجاد فرایند برای تایید و نهایی نمودن قرارداد (گردش خودکار)
  • اطلاع‌رسانی خودکار قبل از اتمام قرارداد
  • تجهیزات و دارائیهای مرتبط با قرارداد
  • نرم افزارهای خریداری شده و یا مورد پشتیبانی با قرارداد
  • پیوستهای قرارداد
  • تاریخ شروع و پایان قرارداد

مدیریت تغییرات

  • امکان فرم ساز برای تغییر فرم درخواست تغییر
  • امکان افزودن فیلد های سفارشی
  • امکان تعریف عملیات گردش کار بر روی درخواست تغییرات
  • امکان تعریف عملیات تائیدیه های خودکار بر روی درخواست های تغییر
  • امکان مدیریت سطح دسترسی به بخش های مختلف و نیز فیلد ها
a
a

مدیریت دانش

  • با قطع همکاری کارشناسان، دانش سازمانی در سازمان از بین نمی‌رود.
  • کاهش تعداد تماسهای و درخواستهای روتین و تکراری در دراز مدت
  • افزایش رضایت مندی کاربران و درخواست دهندگان
  • افزایش سرعت در پاسخ دهی به درخواستهای تکراری و روتین

مدیریت مکانی دارایی ها

  • مشاهده موقعیت اموال
  • گزارش گرفتن از موقعیت ها
  • مشاهده اطلاعات کامل اموال
  • مشاهده وضعیت اموال
a
a

مدیریت وظایف

  • امکان درج وظایف شخصی
  • امکان درج وظایف برای کارشناسان توسط مدیر اصلی
  • اطلاع رسانی در زمان مشخص شده برای وظیفه
  • تعیین رنگ بندی و آیکون برای وظیفه تعریف شده

مدیریت سطح خدمات

  • امکان محاسبه دقیق زمان درخواست ها از موقع ثبت درخواست تا زمانی که درخواست بسته و یا لغو شود
  • انعطاف پذیر بودن نرم افزار در خصوص نحوه محاسبه زمان درخواست ها
  • قابلیت توقف خودکار تایمر زمانی درخواست ها در مواقعی که ادامه کار به دلایلی متوقف شده است
  • امکان تعیین زمان پاسخ به درخواست ها
  • امکان تعیین زمان انجام درخواست ها
  • امکان محاسبه جریمه ریالی بر اساس زمان پاسخ و یا زمان انجام درخواست ها.
  • امکان تعریف چندین SLA مختلف با توجه به درجه اهمیت انواع درخواست ها و رخداد ها
  • امکان تعریف اقدامات خودکار در نرم افزار زمانی که شرایط SLA یک درخواست نقض شده است و یا در شرف نقض شدن است
  • ارائه گزارش های تحلیلی بر اساس SLA های تعریف شده
a
a

گزارش ساز پویا

  • ساخت گزارش پویا و کاملا به روز
  • امکان گزارش گیری از اموال
  • امکان گزارش گیری از کار مفید کارمندان
  • امکان دسته بندی و ذخیره گزارش ها
  • امکان درج تصویر و متن دلخواه در گزارش
  • امکان طرح بندی گزارش
  • امکان شخصی سازی کامل

داشبورد مدیریتی

  • داشبورد پویا
  • مشاهده وضعیت همه درخواست ها در یک صفحه
  • قابلیت جابجایی ویجت ها بر اساس سلیقه
  • تخصیص داشبورد های متفاوت به کارشناسان
  • مشاهده نمودار های آماری
  • انواع ویجت ها
  • مشاهده IP های مربوط به شما
a
a

نظرسنجی

  • امتیاز دهی به سرویس دهنده نسبت به میزان رضایت

مدیریت اسناد

  • حفظ و مدیریت اسناد
a